Viszlát Műanyag

A legolcsóbb és legkörnyezetbarátabb hajápoló és hajnövesztő amit valaha próbáltam!

2018. október 24. 13:24 - Kiss Andrea

Hosszú éveken át szerettem volna hosszú és egészségtől ragyogó hajat, amiért úgy érezem hajlandó voltam bármit megtenni vagy akár megvenni is. Szerintem kipróbáltam mindent, ami kimeríti ezt a témakört: sampont, balzsamot, hajpakolást, hajvégápolót amik csodaszép hajat ígértek, próbálkoztam belsőleg is különböző vitaminokkal, plusz csoda fésűkkel, hajcsavarókkal is, gyakorlatilag mindennel ami a piacon kapható. 

blank-products.jpg

Azt mondanom sem kell, hogy látványos eredményt persze semmivel sem tudtam elérni és amellett, hogy rengetek pénzt költöttem, nem kevés műanyag hulladékot is termeltem a környezetemnek, amire csak később döbbentem rá, amikor megtaláltam azt a megoldást, ami nem jár felesleges műanyaggal sőt még pénzbe sem kerül, csupán egyetlen dologra lesz szükséged hozzá, az idődre! 

Hogy mit tettem? Megadtam a hajamnak azt amire valójában szüksége volt, nem károsítottam hővel.

Ezt úgy kell érteni, hogy megszüntettem a forró hajszárítást és a hajvasalást, helyette vagy felcsavartam a hajam és úgy szárítottam meg (erre nagyon jó ötleteket lehet találni a neten), vagy hagytam, hogy a természet szárítsa meg és csak simán összefogtam. Mivel az volt a cél, hogy ne szárítsam a hajam forró hővel, próbáltam ritkítani a hajmosások számát is, amit azzal lehet a legjobban elérni, ha nem kenegeted be felesleges olajokkal és hajvégápolókkal. 

cropped-shutterstock_585324920.jpg

 

Az eredmény nálam már elég hamar 1-2 hónapon belül észrevehető volt, elkezdett szemmel láthatóan nőni a hajam majd kb. fél év múlva lényegesen egészségesebb és legalább 10-15 centivel hosszabb lett. Ekkor döbbentem rá, hogy valószínűleg idáig is ilyen tempóban nőtt szegény, csak letört a vége az állandó vasalástól és szárítástól.

Azt nem ígérem, hogy mindenkinek ilyen tempóban fog nőni a haja, de az egészen biztos, hogy ha nem szárítod forró hővel, nem vasalod és csak a legszükségesebbeket kened rá, akkor nagyon hamar új erőre kapnak majd a tincseid és amellett, hogy a természetet sem terheled felesleges műanyagokkal, a pénztárcád is imádni fogja ezt az új "csodaszert"! ;)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://viszlatmuanyag.blog.hu/api/trackback/id/tr4414314219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása